Saknar!

(HAHHAHA, vi var skitsura på varandra, när Maja tog den bilden)
You've got that smile, that only haven can make. One day when the sky is falling, i'll be standing right next 2 you. ♥
Maja Erikkson, jag älskar dig mest av allt bebi boooo, första gången jag träffade dig irl, så blev jag så jävla glad. Jag mådde så jävla bra med dig, jag älskade hur du bah klev in i mitt rum, tog upp min hamsterjevul och börja gosa med henne, det skulle ingen annan ha gjort, ingen har gjort det heller. Jag blev så jävla glad när du gav mig kramen, jag blev så jävla glad när vi gick ut och fotade somfan, Några bilder ovan ↑ Det var dom bästa dagarna i mitt liv när du var hos mig och bodde här i några dagar. Jag kommer ihåg den där katten så väl, den helgen du var här. Så jävla länge vi var med den. Och så tog vi in katten. Jag kommer ihåg dagarna i Centrum, där vi säkert gick upp 15 kg minst? Glöm inte att jag älskar dig mest av allt bara, och att du får komma när du vill bejb! ♥
( Kommer ladda upp fler bilder, Maja ska bah skicka dom )

Kommentarer
Postat av: nicole

Super fin blogg!:)



allt bra?

2011-09-12 @ 16:47:16
URL: http://hejnicolee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag lagt till dig :)

2011-09-13 @ 08:53:59
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0