Men durå?

Vet ni? jag var hos min mormor & morfar i västerås igår, och det ligger ju 20 minuter från Sala, right? Och jag tjatade på mamma bah ''FÅR JAG ÅKA TILL MAJA OCH VARA DÄR I NÅGRA TIMMAR?'' Woho! Fick jag det? Nej. klockan var typ 4, och vi skulle åka hem vid 8-9-10 någonting såntdär, och jag får ändå inte åka till Maja? Tänkte ju överraska henne föfan :D Men, don't cry, just say fuck you and smile. HAHAHAHHA, shit va jag klagar, älskar ju livet. Nejmen, blev bara fett sur och var sur resten av kvällen, lol.

Kommentarer
Postat av: Mami

Hörru du lilla frk Johansson....vet du några föräldrar som skjutsar/hämtar/lämnar till kompisar kors o tvärs, nära och långt bort, som dina??? (Zzzzzzz)

2011-09-11 @ 13:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0