Melitza Niva!

Det är såhär att jag har känt en tjej i typ några månader, ett halvår kanske.. Och vi blev nyligen vänner igen.. Vi tjaffsade lite förut, men det behöver jag inte ta upp här. Men vi är vänner nu igen och blev det nyss, och jag blev så jävla glad, eftersaom jag saknat sönder min baby! Och hon har troligen saknad sönder mig. Men Mellis, jag har saknat dig somfan, går inte ens beskriva hur mycket jag saknar dig, och jag älskar dig som in i helvette, så tro ingenting annat, jag är verkligen svag för dig (HAHAH, oj, misstolk!) Men, jag tycker verkligen att du är den finaste, du har hjälpt mig så mycket här i livet, om lätta och svåra saker!
Du har sån jävla bra humor, så jävla glad jag blir av att bara se ditt leende, ditt skratt, att få ens tänka på dig. Du är den som verkligen lyser upp min dag. Du ska veta att jag alltidk ommer finnas här för dig, och jag hoppas att du kommer finnas där för mig, när jag behöver dig. Jag kommer iallfall alltid vara här. Och du är den shexigaste jag vet, så du är en riktig jävla killmagnet, det har jag fan märkt!
Tro mig, jag älskar dig så så så så obeskrivligt mycket, jag skulle allvarligt göra allt för dig. Det var knappt allt jag ville säga, men det tar en livstid att beskriva hur jag verkligen känner för dig. Jag älskar dig Melitza niva, Glöm aldrig det ♥
Ser ni hur jävla vacker hon är? Öppna ögonen om ni är blinda. ♥
Så jävla sanna låtar ♥

Kommentarer
Postat av: ida

Ha en bra kväll med massa chips och popcorn!:D

kramis

2011-09-14 @ 21:24:35
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: MALIN

- Läs gärna min blogg om hur det är att gå vidare efter att ens förälder gått bort i cancer ♥



Blogg: http://modeapa.blogg.se/

2011-09-15 @ 11:04:43
URL: http://modeapa.blogg.se/
Postat av: ida

kan inte du vara ärlig o säga vad du tycker om skissen jag ska lämna in ?:D

kram!

2011-09-15 @ 18:17:59
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0