Lol

Har typ haft några dagars bloggpaus, utan att säga nått till er - men ni har väl upptäckt det?
Sov hos Devin från igår, till idag. är vi skulle sova så blev det lite bråk, för vi hade snacka om läskigheter ett bra tag, och jag hatar att sova ytterst på en säng, både för att det är läskigt, och jag är rädd för att ramla ur sängen, haha! Men jag sov ytterst, med Devin bredvid mig, och Alex bredvid han, så det blev riktigt trångt. Så fick jag ingen täcke heller, så jag småfrös hela natten, somnade vid 4, vaknade vid 5, gick på toa.. Sen när jag kom tillbaks, hörde jag något som lät, och något som rörde sig. Så kollade jag upp, så var det kattungen som hade smugit sig in dit.. Och dom gick upp halv 8, för dom skulle till skogås, som fick inte missa en cykeltävling eller nå skit. Så jag gick hem vid 8 och satte mig vid datorn ett tag, en gick jag och sov 3 timmar, såg jag har sovit 4 timmar på 1 natt, perfa!
Sitter iallfall o dunkar musik, mest Camp Rock låtar, så underbara dom är ♥
Har lust att lägga ut lite bilder, från när jag och familjen var påväg till Mormor&morfar!
HA-HA!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

fina bilder:)

2011-09-27 @ 10:41:55
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0