Bilder

Alltså, har inte haft nån bloggidee på ett jävla lågt tag nu. Så det är därför det oftast bara blir bilder, men ni gillar det ändå va? Bildbomber in everybodys heart!
Från idag;
Jag och Felicia bästavän ♥
simone bejb <3
Amanda & Sanna ♥
simone & felicia gullungar ♥
HAHHAH, big misstolk!
Sötnöt
shit va het
Fötter goes många!
Söta!!!!!!!!!!!!!..
Ily ♥
The boys; Linus & Oscar! The girls; Simone, Jag & Felicia ♥
Oscar & Emily!
HAHAHHA, fattar inte hur jag kan lägga ut den.
Älskarey honey!
Tråk på träslöjden.
HAHAHHA, alla gjorde fett seriösa miner
HAHHAHAH, Simone, HAHHAHAHAHHAH!
G R I S
Bakrundsbild @ mobilen
HAHA, Emilia somnade på Svenskan!
Osciposci
Freja underfrån, gulle.
Haha, ska bara berätta lite snabbt från dagen, jag började 10 över åtta, men jag gick upp 6 för att hinna med allting. Jag stack till skolan kvart i, och vi hade lite lektioner, och den sista lektionen var Musik, helt okej, sen så stack jag , Simone, Emilia & Freja upp till kiosken, strax efter det så stack vi alla hem till Freja och var där ett par timmar, faast Simone & Emilia gick hem tidigt. Och vet ni? Frejar råttor in my ♥ Käften..

Kommentarer
Postat av: Tea Life -

Svar: Nawii! Gullunge. Nu säger du allt till dig, Kolla dig i spegeln. Gash. Så vacker! <3

2011-09-10 @ 09:52:36
URL: http://tda.blogg.se/
Postat av: simone

SV: För att jag är så fucking cool och rolig! :D<3

2011-09-10 @ 17:15:39
URL: http://simonef.blogg.se/
Postat av: Mami

I Love your 'kompislife'.....and you <3

2011-09-11 @ 02:49:04
Postat av: Freja

Fuck, jag blev sär på bilden.

2011-09-12 @ 18:58:25
URL: http://lifeasfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0