usch

För några dagar sen var jag, pappa & min syster & hennes kompis på ett bad, med en sjö.. eller hav menar jag. mm, och sen skulle jag göra rent en kork, och så dum som jag var, visste jag inte att vi hade kallt vatten med oss, så jag hällde varmt vatten på korken, HAHHAH, så jävla dum -.- Och så hällde jag för hastigt och så bah hällde jag säkert 100 graders kokhett vatten på mitt fkn ben. fyfan vad det gjorde ont,och det var ju inte bara några droppar, utan typ 2 deciliter, om man skulle mata upp skiten.  Har haft ont i benet i några dagar nu bara för det. Testa inte det där hemma , dudes!



F Y F A N vad äckligt säger jag bara! :s

Iallfall så kom Felicia's mamma nyss, och hon hade överraskningar till oss, och det var jättefina nagellack, tack christina, det var väldigt sött! ♥ Fick mörka nagellack , och Fillebus fick ljusa, lite weird, eftersom Christina blandade innan vi fick ta ;pppp

Lila, Turkos (Sern blå ut påbild) Rosa (Ser röd ut) & Aprikos :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch :/ <3 Älsksar dig mer än allt annat på jorden bby <3

2011-08-10 @ 19:21:11
URL: http://http:/gnust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0