SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN..

1.Postad av Anonym: vad skulle du göra om JBieber helt plötsligt sa att han var bög? (:
Svar: Eh, inte mycket faktiskt, bryr mig inte om läggning. Skulle ju fortfarande acceptera honom :)
Postad av: Michelle:
1. Vilka är dina topp tio favorit bloggar ?
Svar: Hm.. MichelleSandra, Maja AmandaJdbHelenMoaTildaBästavänCassi

2. Hur länge har du bloggat?
Svar: På denhär bloggen, sen den 1 augusti 2011 ;)

3. Går du på ngn sport ?
Svar: Nope, men gick på fotboll!
Postad av: Felicia:
1. Är du kär i någon?
Svar: Nope, men jag gillar en ..

2 isf veeeeeeeeeeeeeeem?
Svar: Du vet vem (a)

3. Har du några fobier?
Svar: Jep, det har jag!

4. Vilka om du har några?
Svar: Klausfobi ;)
Postad av: Enya:
Gillar du meeeeeeeeeeeeeeeeeeei ? :D
Svar: äääääälskar dig :D
Postad av: Linn
1: har du pojkvän?
Svar: Nej, det har jag inte.

2: spelar du nått instument.
Svar: Nej, faktiskt inte.

3: vad är din hobby?
Svar: Sjunga, dansa, typ.

4: hur ofta träffas Du och frida (din kusin, MIN BÄSTIS)
Svar: Kanske 7-10 gånger per år kanske? ;)♥

5: VILKEN årstid är den favorit.
Svar: The summer bitch. :D

6: vilket djur är ditt favoritdjur.??
Svar: Hamster, katt & hund :D
Postad av: Hannah
- top fem bloggar?
Svar: Svar finns högre upp, sötnöt.

- vilka är din/dina bästavän/bästavänner ?
Svar: Melitza & Felicia

- är du en plyer ?
Svar: HAHAHHAHAHAHHA, gudnej!

- vilka är det du saknar?
Svar: Simone & Emilia.. ;)

- vad gör du om jb' säger att han är opererad från tjej till kille ?
Svar: ett ord, B E S K V I K E N !
Postad av: Maja
När kan jag komma till dig?! :(((((
Svar: JAGVETINTE :((((((8
Postad av: Amanda
- vad tycker du om min blogg? HAHA ;dd
Svar: Den är SÅHÄÄÄÄR jävla awesome!

- Vad lyssnar du på för musik, om man räknar bort JB :)) ?
Svar: hm.. Selena gomez är riktigt bra :)

- Vilka länder har du varit i ?
Svar: Sverige, och åkt igenom findland med båt (aaaaa'

- Hur går det i skolan för dig?
Svar: HHAHAH, helt okej, rätt bra faktiskt!

- VISST ÄR JAG ASUUM?!?!?!? :DDDDDD
Svar: YEZZZZZZZ YOU ARE!
Postad av: Oscar
Vilken gata bor du på?
Svar: WOW, lista ut det va? ;)

Haru vart ihop med någon?
Svar: Yepp.

Har du strulat nån gång?
Svar: Inte direkt. Tror jag?
Postad av: Isa ♥
HEJ min fina flicka <33
Vad brukar du äta till frukost när du ska dra till skolan :)?
Svar: HEJ BEJJJJJJJB, ja, jag äter Hård macka, och obo'y :DDDD<3

Postad av: Amanda
- Saknar du svartbäcksskolan?
Svar: Yes,i do!

- Gillar du mig? :D ♥
Svar: själklart ;)♥
- Vill du tbx till svartbäcksskolan?
Svar: näe, vendelsömalmsskolan  in my ♥
- Gillar du majs? xD♥
Svar: Ibland ;)
- Gillar du Glass? :D<3
Svar: Bara piggelin, Twister och Filur, IHIHIHI.
Postad av: Mikiss
1. Vad skulle du göra om du fick träffa Justin Bieber?
Svar: Antaglien svimma, skratta, & gråta ♥
2. Vad brukar du göra på fritiden? :)
Svar: Kompisar, datorn & brukar sjunga för mig själv
3. Favorit artist efter Justin Bieber?
Svar: Chris brown <3
4. Favorit djur?
Svar: Hund, Katt & hamster
5. Favoritmat?
Svar: Thaimat♥

Postad av: Jossan
1. Varför gillar du JB så mycke?
Svar: För allt han gör, är för hans fan, alltså, han är helt obeskrivlig, hans röst, hans personlighet, hans helhet. ♥

2. Va skulle du göra om han dog? xd
Svar: Gråta, gråta, gråta, gråta.

3. vilka bloggar läser du dagligen?
Står högre upp, girlfriend!

4. Vilken skola ska du börja i?
Svar: vendelsömalmsskolan ;)

5. Fotboll eller hockey?
Svar: Fotboll, lätt!

6. Magrutor eller bruna ögon?
Svar: Bruna ögon ;)

7. Vill du ställa en fråga i min frågestund xd?
Svar: Vill, men du har redan svarat på dom, heheh.
Postad av: Nea
Läser du www.neeaahh.blogg.se? ;)
Svar: Nope, heheh!
Postad av: Niusha
gillar du hästar?
Svar: Japp, i do.

har du ridit? isf vrt o när.
Svar: Nej, det har jag inte. ♥

hur breskiver du din stil?
Svar: hmmmm, jag vet inte.. Normalaktiv? :(

Din allra bästavän?
Svar: Felicia ekström baby!

Postad av: Tanja
Hur många har du strulat me ungefär om du har?
Svar: 0, ;)

Postad av: Istbiten
Gillar du mig?

Svar: Beror på vem du är :)
Är du brunnet?

Svar: Rödbrunt, ja.
Vilken färg har din pyamias?
Svar: Sover inte i pyjamas ;)
Postad av: Lina

vrf slutade du på fotbollen??? :(
Svar: Gillade inte att vi slogs ihop med ett annat lag. + allt började bara bli tråkigare.

Hoppas att ni blev nöjda med alla svar, Svarade ärligt, bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0