men va sött.

Rebecka, Louie (hunden <3<3<3) Danielle & Sabin ♥
Gullungar
Rebecka sötnos!
SABIN, HAHAHHAHAHHAHA, OMG, HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA! Sött
SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÖTA!
Rebecka pluttnos.
Louie!
HAHAH, men gud va sött!
Rebecca Och Emilia ♥
Nico
Emilia, någonjagintekommarihågvadhanheter & Nico
Tuffing
Okej, det började med att typ imorse.. Så ringde Emilia mig och bah fråga om jag ville vara med henne, Rebecca, Danielle, jonella & Sabin, så sen stack dom och hämtade mig vid rampen, för jag visste inte var dom bodde, och så gick vi hem till Rebecca , och så var vi där i typ 1 timme, sen ringde vi runt och fråga typ asmånga om dom kunde vara med oss, men typ inga kunde! Så till sista så ringde jag Oscar, och han kunde, så då hämtade Rebecca & Jonella upp han, och samtidigt tog dom upp Robbie. Och så .. Och senare så pissa Rebecca's hund på mattan, på övervåningen,och lite senare så sket han på mattan, på undervåningen TVÅ FUCKING GÅNGER! Så jag fick gå ut med han, bara nån minut för att om det skulle komma mer osv. Och sen så var alla tvungna att gå hem, Förutom jag och Emilia, så vi ringde Nico och den där andra killen, och så möttes vi någonstans, och så var vi typ med dom i 1 timme, sen var jag tvungen att gå hem. Suck! Men vi hade iallfall jätteroligt. Och jag svär, Rebecca har seriöst den sötaste hunden i hela världen. SÅ JÄVLA SÖT! En blandras mellan en Chiwauha & mopps. (Chiwauhamopps) Så sjukt söt och liten den var. Han var jävla snabb oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0