Jag är ego :(

Godmorgon på er. Lovade ju ett inlägg igår till er, men jag pallade seriöst inte. Hade inget att skriva. Har egentligen ingenting att skriva nu heller. Men jag ville bara säga att jag ska till Grönalund med min syster idag. perfekt väder, right? Nejmen, Jag har lovat att jag ska åka Pop-expressen med Sandra. Jag kan ju egentligen inte åka sånt som snurrar, men jag vill ändå pröva på. Anyway, Sandra sover fortfarande *Snark* Så vi får väl se när vi kommer iväg. Hahah. Och förresten, Vill ni att jag ska börja med dagens outfit/facelook? Börja komentera då! :)
Oj, fin chey heyheyhey. Vadå? Kolla mitt hår. Typ .. älska, okej. ego. hejdå.
btw: Bilden är tagen för typ.. 3 månader sen, påväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0