Godmorgon

Godmorgon alla mina fina läsare, hur har ni det idag? Sov ni gott? Själv har jag en underbar nattsömn. Fast jag fick sova själv i Felicia's rum, och Felicia sov inne hos sin mamma. Eftersom Felicia har typ världens minsta säng! HHAHA, jag var uppe typ i 30 minuter och tog kläder från hennes garderobo och bah testade, HAHAHHA det var skitkul. Jag plattade oxå håret, innan jag la mig ner. Bara för att jag inte ska behöva platta så länge idag, för det kommer jag inte orka. Tog bort sminket igår oxå. Fan vad pigg jag var inatt alltså, somnade inte efter typ 2½ timme. Tänkte ätta på datorn på natten oxå, men hade ingen ork till det. Jaja, ni bryr er säkert inte.. så nu ska jag överlämna datorn till Felicia. ♥
Söt söt söt söt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0